Servicedesk

Möt vår fantastiska support, vi hjälper dig!

 

Zelly servicedesk är indelad i en first och en second line. Ärenden som kommer in till vår servicedesk hanteras inledningsvis i vår first line, där löser vi de flesta av våra inkommande ärenden. Om first line inte kan lösa ärendet på grund av komplexitet så eskaleras det till second line/third line som är experter inom det specifika området. Vår interna process säkerställer att ärenden hanteras med maximal effektivitet för en så snabb lösning som möjligt.

Simon Frygnegård

Support Technician

Simon har varit på Zelly sedan 2022. Det roligaste är när man får visa en kund en ny funktion som dom aldrig tidigare använt.

Johan Hagman

Support Technician

Johan Hagman började på Zelly 2022. Gillar bäst när man snabbt och elegant kan lösa kundens ärende men ger inte upp i första taget.

Ida Jansson

Support Technician

Ida började på Zelly 2023. Att hjälpa kunder och kunna ge det lilla extra, samtidigt som jag lär mig nya saker, gör mina dagar extra roliga.

Patrik Åström

Support Technician

Patrik har varit på Zelly sedan 2024. Det roligaste i supporten är att få känna sig behövd och att man kan hjälpa både kunder och kollegor.

Linda Forsling

Support Technical Lead

Linda har varit på Zelly sedan 2024. Trivs som bäst av att leda ett team med ena foten i tekniken, vi alla arbetar bäst tillsammans!

Om vår Servicedesk

Uppnå en effektiv arbetsplats med Zelly servicedesk då får ni rätt stöd till verksamheten med minimala ned-tider som gör att era medarbetare kan fortsätta jobba och vara effektiva. Ett nummer och en mailadress, det är allt du behöver för att få hjälp från vår servicedesk. Allt från tekniska problem till beställningar, så finns vi nära till hands vid små och stora problem. Våra supporttekniker representerar bred IT-kompetens med spetskompetens inom Microsoft applikationer och molnlösningar. Tillsammans utgör de er första kontaktyta och teamet jobbar efter processer och rutiner. Med en effektiv eskalering så tilldelas inkommande ärenden en tekniker med rätt kompetens för snabb lösning. Vid alla ärenden så dokumenteras kundspecifik information vilket leder till att ärendehanteringen effektiviseras över tid. 

 

Zelly servicedesk är indelad i en first och en second line. Ärenden som kommer in till vår servicedesk hanteras inledningsvis i vår first line, där löser vi de flesta av våra inkommande ärenden. Om first line inte kan lösa ärendet på grund av komplexitet så eskaleras det till second line/third line som är experter inom det specifika området. Vår interna process säkerställer att ärenden hanteras med maximal effektivitet för en så snabb lösning som möjligt. 

1

Inkommande ärende

Du ringer eller mailar in ditt ärende till vår support

2

Klassificering

Våra kunniga tekniker bedömer hur akut ditt ärende är.

3

Första felsökning och återkoppling

Vår support gör en felsökning av ditt ärende och återkopplar till dig.

4

Stänger eller delegerar vidare

Beroende på om ärendet har kunnat lösts vid felsökningen så avslutar vi ärendet eller så delgeras ärendet vidare till tekniker fram till att ärendet är löst.

Välj den prismodell som passar ditt företags behov

 

Det finns stort värde för organisationer att använda Zelly servicedesk då många verksamheter har en eller ett team som ansvarar för alla IT-frågor vilket gör att det lätt blir en överbelastning och ineffektivt. För att verksamheten ska kunna utvecklas behövs det frigöra tid från IT-frågor och problem. Vårt verksamhetsanpassade supportavtal kan därmed bli både er avlastning och framgångsfaktor

Jämförelse

Applikationer/Funktioner

Servicedesk Bas

Servicedesk Plus

Servicedesk Premium

Applikationer/Funktioner

Öppettider

Servicedesk Bas

08.00 – 17.00

Servicedesk Plus

08.00 – 17.00

Servicedesk Premium

07.00 – 17.00

Applikationer/Funktioner

Fast prissupport på avtal och tjänster

Servicedesk Bas

Servicedesk Plus

Servicedesk Premium

Applikationer/Funktioner

Fri support på distans över telefon och mail

Servicedesk Bas

Servicedesk Plus

Servicedesk Premium

Applikationer/Funktioner

Obegränsat med samtal

Servicedesk Bas

Servicedesk Plus

Servicedesk Premium

Applikationer/Funktioner

SLA BAS support

Servicedesk Bas

Servicedesk Plus

Servicedesk Premium

Applikationer/Funktioner

SLA PLUS support

Servicedesk Bas

Servicedesk Plus

Servicedesk Premium

Applikationer/Funktioner

Uppdatering av Microsoft applikationer och klienter

Servicedesk Bas

Servicedesk Plus

Servicedesk Premium

Applikationer/Funktioner

Zelly self-service portal

Servicedesk Bas

Servicedesk Plus

Servicedesk Premium

Applikationer/Funktioner

Servicedesk Bas

Servicedesk Plus

Servicedesk Premium

Applikationer/Funktioner

Pris

Priset avser per månad & användare. Villkor: Debiterar 10 användare.

Servicedesk Bas

250 kr

Servicedesk Plus

350 kr

Servicedesk Premium

495 kr