Customer Service
Hjälper företag att skapa starka och lönsamma kundrelationer.
Microsoft Dynamics 365 Costumer Service
Dynamics 365 Customer Service är ett enkelt sätt att för er att kommunicera enklare med era kunder, hantera ärenden och organisera, dela och lagra er kunskap.
Dynamics 365 Customer Service är en kraftfull och mångsidig plattform som är utformad för att hjälpa företag att skapa starka och lönsamma kundrelationer. Med en omfattande uppsättning av funktioner och verktyg erbjuder Dynamics 365 Customer Service en centraliserad och användarvänlig lösning för att hantera era kundtjänstärenden där möjligheten också finns att lägga till appar för försäljning- och marknadsföringsfunktioner vid behov.
Vi på Zelly erbjuder dig en paketerad lösning av Dynamics 365 Customer Service och passar för dig som vill komma igång snabbt och ha tillgång till grundfunktioner och få en samlad struktur av er ärende- och kunskapshantering. Plattformen erbjuder funktioner för att hantera kundsupportärenden, spåra kundinteraktioner och tillhandahålla snabb och effektiv support. Detta hjälper till att förbättra kundnöjdheten och minimera supportkostnader.
D365 Customer Service
Integrerat Microsoft 365
Unikt för Customer Service är att det är integrerat med Microsoft 365. Tack vare det kan du effektivt arbeta genom teams, svara på meddelanden via Outlook m.m. Integrationen med SharePoint gör att du kan nå uppladdade dokument direkt från CRM.
D365 Customer Service
Lös ärenden snabbare
Lös ärenden snabbare och mer korrekt med hjälp av AI-underbyggda produktivitetsverktyg som förser handläggarna med rätt information i rätt tid.
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Automatisera
Automatisera självbetjäningen med virtuella handläggare och omfångsrika kunskapsbasportaler. Förbättra handläggarnas och kundernas upplevelser utifrån AI-underbyggda insikter och analyser.
Kombinera Customer Service med Customer Insight och få ännu djupare förståelse för dina kunder
Speedstart Customer Service
Från 40 00 kr
Licenspriser tillkommer
Vårt paket SpeedStart Customer Service passar för dig som snabbt och effektivt vill komma igång med grunderna i Customer Service samt få en samlad och gemensam struktur av ärende- och kunskapshantering.
Speedstart är det perfekta insteget i Dynamics 365 då du hela tiden har möjlighet att bygga ut plattformen med fler appar när din verksamhet växer. Så oavsett om du driver ett litet företag eller en större organisation så kan Dynamics 365 hjälpa dig att nå dina mål och maximera din kundnöjdhet.
Du är igång inom 1 vecka!
Fokuset i Speedstart ligger på följande områden

Detta ingår
Tilläggspaket SpeedStart Customer Service

För er som är i behov av mer avancerad uppföljning av kunddata kan Costumer Service integreras med Microsofts rapporterings- och analysverktyg PowerBi (kostnad för PowerBi-licens tillkommer).

Vi går igenom er ärendehanteringsprocess och skräddarsyr Customer Service Professional för att passa ert företag

Uppsättning av automatiserade notisfunktioner via olika kanaler såsom exempelvis teams eller outlook.

Tilläggsportal där era kunder får möjlighet att logga in själva för att följa ärenden, få tillgång till kunskapsartiklar och dokumentation.

Vid uppsättning av en Chattbot måste en workshop genomföras.