Med Customer service kan ni skapa nära relationer||lösa ärenden snabbare||kommunicera enklareni kan även enkelt bygga ut systemet när ni växer
Microsoft Dynamics 365 Costumer Service
Dynamics 365 Customer Service är ett enkelt sätt att för er att kommunicera enklare med era kunder, hantera ärenden och organisera, dela och lagra er kunskap.
Dynamics 365 Customer Service är en kraftfull och mångsidig plattform som är utformad för att hjälpa företag att skapa starka och lönsamma kundrelationer. Med en omfattande uppsättning av funktioner och verktyg erbjuder Dynamics 365 Customer Service en centraliserad och användarvänlig lösning för att hantera era kundtjänstärenden där möjligheten också finns att lägga till appar för försäljning- och marknadsföringsfunktioner vid behov.
Vi på Zelly erbjuder dig en paketerad lösning av Dynamics 365 Customer Service och passar för dig som vill komma igång snabbt och ha tillgång till grundfunktioner och få en samlad struktur av er ärende- och kunskapshantering. Plattformen erbjuder funktioner för att hantera kundsupportärenden, spåra kundinteraktioner och tillhandahålla snabb och effektiv support. Detta hjälper till att förbättra kundnöjdheten och minimera supportkostnader.
Integrerat med Microsoft 365
Lös ärenden snabbare
Lös ärenden snabbare och mer korrekt med hjälp av AI-underbyggda produktivitetsverktyg som förser handläggarna med rätt information i rätt tid.
Automatisera er customer service
Automatisera självbetjäningen med virtuella handläggare och omfångsrika kunskapsbasportaler. Förbättra handläggarnas och kundernas upplevelser utifrån AI-underbyggda insikter och analyser.
Speedstart Customer Service
Från 40 00 kr
Licenspriser tillkommer
Vårt paket SpeedStart Customer Service passar för dig som snabbt och effektivt vill komma igång med grunderna i Customer Service samt få en samlad och gemensam struktur av ärende- och kunskapshantering.
Speedstart är det perfekta insteget i Dynamics 365 då du hela tiden har möjlighet att bygga ut plattformen med fler appar när din verksamhet växer. Så oavsett om du driver ett litet företag eller en större organisation så kan Dynamics 365 hjälpa dig att nå dina mål och maximera din kundnöjdhet.
Du är igång inom 1 vecka!
Fokuset i Speedstart ligger på följande områden
Detta ingår
Tilläggspaket SpeedStart Customer Service
För er som är i behov av mer avancerad uppföljning av kunddata kan Costumer Service integreras med Microsofts rapporterings- och analysverktyg PowerBi (kostnad för PowerBi-licens tillkommer).
Vi går igenom er ärendehanteringsprocess och skräddarsyr Customer Service Professional för att passa ert företag
Uppsättning av automatiserade notisfunktioner via olika kanaler såsom exempelvis teams eller outlook.
Tilläggsportal där era kunder får möjlighet att logga in själva för att följa ärenden, få tillgång till kunskapsartiklar och dokumentation.
Vid uppsättning av en Chattbot måste en workshop genomföras.
Customer Service
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Customer Service är ett enkelt sätt att för er att kommunicera enklare med era kunder, hantera ärenden och organisera, dela och lagra er kunskap.
Microsoft Dynamics Customer Service är fullt integrerat med Dynamics CRM och appar från Office 365, vilket gör samarbetet mellan sälj, support och ekonomi och övriga avdelningar riktigt enkelt.
Vi på Zelly erbjuder dig en paketerad lösning av Dynamics Customer Service och passar för dig som vill komma igång snabbt och ha tillgång till grundfunktioner och få en samlad struktur av er ärende- och kunskapshantering. SpeedStart är det perfekta insteget i Dynamics Customer service då du hela tiden har möjlighet att bygga ut när din verksamhet växer.
Integrerat med Office 365
Lös ärenden snabbare
Lös ärenden snabbare och mer korrekt med hjälp av AI-underbyggda produktivitetsverktyg som förser handläggarna med rätt information i rätt tid.
Automatisera er customer service
Automatisera självbetjäningen med virtuella handläggare och omfångsrika kunskapsbasportaler. Förbättra handläggarnas och kundernas upplevelser utifrån AI-underbyggda insikter och analyser.