Business Applications

Customer Service

Hjälper företag att skapa starka och lönsamma kundrelationer.
Microsoft Dynamics 365 Costumer Service

Dynamics 365 Customer Service är ett enkelt sätt att för er att kommunicera enklare med era kunder, hantera ärenden och organisera, dela och lagra er kunskap.

 

Dynamics 365 Customer Service är en kraftfull och mångsidig plattform som är utformad för att hjälpa företag att skapa starka och lönsamma kundrelationer. Med en omfattande uppsättning av funktioner och verktyg erbjuder Dynamics 365 Customer Service en centraliserad och användarvänlig lösning för att hantera era kundtjänstärenden där möjligheten också finns att lägga till appar för försäljning- och marknadsföringsfunktioner vid behov.

Vi på Zelly erbjuder dig en paketerad lösning av Dynamics 365 Customer Service och passar för dig som vill komma igång snabbt och ha tillgång till grundfunktioner och få en samlad struktur av er ärende- och kunskapshantering. Plattformen erbjuder funktioner för att hantera kundsupportärenden, spåra kundinteraktioner och tillhandahålla snabb och effektiv support. Detta hjälper till att förbättra kundnöjdheten och minimera supportkostnader.

D365 Customer Service
Integrerat Microsoft 365

 

Unikt för Customer Service är att det är integrerat med Microsoft 365. Tack vare det kan du effektivt arbeta genom teams, svara på meddelanden via Outlook m.m. Integrationen med SharePoint gör att du kan nå uppladdade dokument direkt från CRM.

 

D365 Customer Service
Lös ärenden snabbare

 

Lös ärenden snabbare och mer korrekt med hjälp av AI-underbyggda produktivitetsverktyg som förser handläggarna med rätt information i rätt tid.

Microsoft Dynamics 365 Business Central
Automatisera 

Automatisera självbetjäningen med virtuella handläggare och omfångsrika kunskapsbasportaler. Förbättra handläggarnas och kundernas upplevelser utifrån AI-underbyggda insikter och analyser.

Kombinera Customer Service med Customer Insight och få ännu djupare förståelse för dina kunder

Speedstart Customer Service

 

Från 40 00 kr

Licenspriser tillkommer

Vårt paket SpeedStart Customer Service passar för dig som snabbt och effektivt vill komma igång med grunderna i Customer Service samt få en samlad och gemensam struktur av ärende- och kunskapshantering.

Speedstart är det perfekta insteget i Dynamics 365 då du hela tiden har möjlighet att bygga ut plattformen med fler appar när din verksamhet växer. Så oavsett om du driver ett litet företag eller en större organisation så kan Dynamics 365 hjälpa dig att nå dina mål och maximera din kundnöjdhet.

Du är igång inom 1 vecka!

Fokuset i Speedstart ligger på följande områden

Få struktur och ordning på er kunddata
Automatisera ärendehanteringsprocessen och guida medarbetarna i sitt dagliga arbete
Få insyn i realtid i organisationens servicearbete
Unik integration med Microsoft 365

Detta ingår

R
Grunduppsättning
R
Standard behörighetsuppsättning
R
Integration med Microsoft 365 (Outlook, Teams, SharePoint)
R
Hantering av konton, kontakter och aktiviteter
R
Hantering av ärenden, köer, SLA, standardsvar och kunskapsartiklar
R
Uppföljning av nyckeltal (Dashboards)
R
Ett utbildningstimme per två tillfällen

Tilläggspaket SpeedStart Customer Service

Business central
PowerBi Dashboard
Från 15 000 kr

För er som är i behov av mer avancerad uppföljning av kunddata kan Costumer Service integreras med Microsofts rapporterings- och analysverktyg PowerBi (kostnad för PowerBi-licens tillkommer).

Business central
Anpassad ärendeprocess
Från 12 000 kr

Vi går igenom er ärendehanteringsprocess och skräddarsyr Customer Service Professional för att passa ert företag

Business central
Anpassade ärendenotiser
Från 10 000 kr

Uppsättning av automatiserade notisfunktioner via olika kanaler såsom exempelvis teams eller outlook.

Business central
Power Page
Offert efter workshop

Tilläggsportal där era kunder får möjlighet att logga in själva för att följa ärenden, få tillgång till kunskapsartiklar och dokumentation.

Business central
Chattbot
Offert efter workshop

Vid uppsättning av en Chattbot måste en workshop genomföras.