Servicedesk

Servicedesk

Det finns stort värde för organisationer att använda Zelly servicedesk då många verksamheter har en eller ett team som ansvarar för alla IT-frågor vilket gör att det lätt blir en överbelastning och ineffektivt. För att verksamheten ska kunna utvecklas behövs det frigöra tid från IT-frågor och problem. Vårt verksamhetsanpassade supportavtal kan därmed bli både er avlastning och framgångsfaktor.

Om vår ServiceDesk

Uppnå en effektiv arbetsplats med Zelly servicedesk då får ni rätt stöd till verksamheten med minimala ned-tider som gör att era medarbetare kan fortsätta jobba och vara effektiva. Ett nummer och en mailadress, det är allt du behöver för att få hjälp från vår servicedesk. Allt från tekniska problem till beställningar, så finns vi nära till hands vid små och stora problem. Våra supporttekniker representerar bred IT-kompetens med spetskompetens inom Microsoft applikationer och molnlösningar. Tillsammans utgör de er första kontaktyta och teamet jobbar efter processer och rutiner. Med en effektiv eskalering så tilldelas inkommande ärenden en tekniker med rätt kompetens för snabb lösning. Vid alla ärenden så dokumenteras kundspecifik information vilket leder till att ärendehanteringen effektiviseras över tid. 

Få hjälp snabbt

Ett mail eller samtal bort finns kunniga tekniker

Frigöra tid och resurser internt

Fast pris gör att ni får koll på kostnaderna varje månad

Vi erbjuder idag tre olika former av vår Service Desk – se vilken som passar ditt företag bäst!

Bas Pro

Villkor: Debiterar 10 användare 250 kr

per användare och månadÖppettider: 8-17

  • Fast pris support på avtal och tjänster 
  • Fri support på distans över telefon och email 
  • Obegränsat med samtal 
  • SLA BAS support

Plus

Villkor: Debiterar 10 användare 350 kr

per användare och månadÖppettider: 8-17

  • Fast pris support på avtal och tjänster 
  • Fri support på distans över telefon och email 
  • Uppdatera 3e parts applikationer Arbetsplats (Hårdvara) 
  • Zelly Self-service portal (https://service.zelly.se) 
  • SLA PLUS support

PremiumPOPULÄR

Villkor: Debiterar 10 användare 495 kr

per användare och månadÖppettider: 7-17

  • Fast pris support på avtal och tjänster 
  • Fri support på distans över telefon och email 
  • Uppdatera 3e parts applikationer Arbetsplats (Hårdvara) 
  • Zelly Self-service portal (https://service.zelly.se) 
  • Modern Security 
  • SLA PLUS support

I enlighet med Microsoft standard och krav för Cloud Solution Partners (CSP) har du som CSP kund till Zelly tillgång till Support Bas Light. Det innebär att vi tar emot och hanterar supportärenden avseende Microsofts produkter, inom den avgränsning Microsoft har gjort för CSP support och i mån av tid.

Träffa vår fantastiska firstline support!

Zelly servicedesk är indelad i en first och en second line. Ärenden som kommer in till vår servicedesk hanteras inledningsvis i vår first line, där löser vi de flesta av våra inkommande ärenden. Om first line inte kan lösa ärendet på grund av komplexitet så eskaleras det till second line/third line som är experter inom det specifika området. Vår interna process säkerställer att ärenden hanteras med maximal effektivitet för en så snabb lösning som möjligt.