Skip to main content

Zelly anställer Jenny i rollen som Operation Manager!

By 12 november, 2020Blogg

Nu hälsar vi vår nya Operations Manager Jenny Wiebe varmt välkommen till Zelly!

Vi på Zelly är stolta att presentera Jenny Wiebe, en viktig rekrytering inför Zelly´s fortsatta expansion och utveckling. Jenny har en akademisk bakgrund med en Masterexamen i Management of International Business och en Kandidatexamen i Företagsekonomi. Hon har tidigare erfarenheter från IT-branschen, hon kommer senast från Atea där hon var Manager för Atea FastTrack Center, en avdelning som supporterade kunder i Microsoft Cloud. Hon påbörjade karriären hos Microsofts EMEA kontor i Dublin där hon har jobbat som Corporate Account Executive.

På Zelly kommer Jenny ansvara för att leda, motivera utveckla och följa upp affärsområdena i operations. Detta innebär ett övergripande ansvar för personal, resultat och budget. Samt att leda strategiskt affärsutvecklingsarbete såväl som att vårda och utveckla befintliga kund- och partnerrelationer.

Att vara en del av Zelly och få sitta i framsätet på den resa vi är på gör mig otroligt inspirerad och det ska bli så roligt att vara en del av detta team som drivs av att skapa magi med Microsoft Cloud, säger Jenny. 
– Jenny är en strategisk viktig rekrytering för Zelly i vår fortsatta resa mot framtiden och kommer bygga vår framtida organisation inom operations och fortsätta driva arbetet med att paketera våra tjänster, säger Niclas Almgren VD Zelly
Tre snabba frågor till Jenny

Framtid – vad kommer du tillföra till Zelly?

–  Jag tror att det är en stor fördel att jag själv har jobbat med alla våra tjänster inom Azure, Modern Workplace och Dynamics. Det gör att jag har förståelse för både kundens förväntningar och krav och vad mitt team behöver för att kunna ge bästa tänkbara service. Jag är resultatfokuserad, trygg, prestigelös och tydlig ledare med sinne för affärer, människor och service.

Kvalitet- Hur arbetar du med kvalitet?

–  Med mitt stora kundfokus har jag alltid som mål att kunna erbjuda den bästa lösningen för den enskilda kunden. För mig är varje kund och varje uppdrag viktig. Med fokus på rätt saker och lösningar så skapar vi kundtrogenhet och kvalité.  

Driv- Vad drivs du av utanför arbete?

–  Jag drivs av att hela tiden lära mig nya saker. Motivationen att hela tiden utvecklas kommer från min uppväxt då jag tävlade i hästhoppning på elit-nivå, viljan att hela tiden bli bättre och nå uppsatta mål både individuellt och i team. Det har gett mig stöd och självförtroende att ta mig an utmaningar utan rädslan att misslyckas, ett inre driv att konstant lägga till saker på erfarenhetskontot.   

Vi på Zelly välkomnar Jenny ombord!