Nu lanserar vi ett enklare och snyggare intranät!

By 12 oktober, 2018 juni 3rd, 2019 Blogg

Flera företag vill idag ha hjälp med att arbeta mer effektivt, öka sin kommunikation och produktivitet och samtidigt kunna arbeta helt säkert, då brukar vi på Zelly många gånger rekommendera SharePoint som lösning.
På senare tid har vi dessvärre märkt att många företag har svårt att få ut SharePoints fulla potential.  Detta beror till stor del på att man ska bygga ihop intranätet själv med hjälp av moduler – vilket i sin tur inte är helt lätt att få ihop på ett både funktionellt, snyggt och användarvänligt sätt. Slutresultatet genererar därför oftast  i ett intranät fullt av funktioner där varken användarvänlighet eller design prioriteras och upplevs därför som svårbegriplig för användaren och gör det därmed svårt att ta tillvara på SharePoints fulla potential. Vi har därför tagit fram ett färdigdesignat intranät skapat på SharePoint Online – EasyIntra!
Med EasyIntra får ni en toppmodern design av ert intranät. Tanken är att förbättra användarnas upplevelse – så att alla anställda enkelt och lättöverskådligt kan samarbeta, lagra och hantera information samt även hitta information och verkligen ta tillvara på SharePoints alla funktioner.

På bara några dagar sätter vi upp intranätet därefter har alla på företaget tillgång till ett både snyggt, enkelt och smart intranät byggt på SharePoint Online. Med EasyIntra kan alla på företaget nå sina dokument direkt på intranätets startsida. På samma startsida har du dessutom tillgång till företagets allra senaste nyheter, så att du alltid kan hålla sig uppdaterad oavsett om du är på kontoret eller ute på fält. Startsidan innehåller även en snygg och smart tidslinje så du aldrig behöver missa några viktiga möten eller händelser.

I Easyintra finner du en rad smarta funktioner i form av samarbetsrum, både externa och interna. En riktigt smart sökfunktion så du enkelt kan hitta dina dokument oavsett om du bara kommer ihåg delar av dokumentets namn, datum eller personer som är kopplade till dokumentet. Ni kan dessutom enkelt koppla på tjänsterna avtalshantering, projektrum eller processkarta – så att ni enkelt kan se när avtal löper ut eller var ni befinner er i olika projekt.

Läs mer om EasyIntra och dess funktioner här!