Nu har du chansen att följa med på vår tillväxtresa!
Vi på Zelly växer och behöver nu stärka vårt leveransteam med en Junior Cloud Technician för Dynamics 365 och söker nu dig som har skön inställning och som passar in i vår värdegrund: Enkelhet, Kvalitet, Driv och Framtid.
Vi har daglig kontakt med många av de kunder som använder vår plattform. Kundservice är en central och väsentlig del i vår verksamhet då våra kunders framgång är detsamma som framgång för oss på Zelly. Din främsta uppgift blir att hantera inkommande Dynamics 365 ärenden från kunder via ärendehanteringssystem, telefon och mail. Arbetsuppgifterna innebär bland annat felsökning i Dynamics 365 och Sharepoint, konto- och behörighetshantering i Active Directory, dokumentation och en hel del annat. Komplexiteten av ärenden varierar mycket och utvecklingsmöjligheterna är stora. Rollen innebär även att du kommer sitta och utveckla och förvalta kunders befintliga Dynamics 365 lösningar.
Zelly är ett ungt, snabbt växande Cloud-bolag som för andra året i rad har tagit hem priset som årets Microsoft Partner – SMB. Zelly levererar idag under alla tre av Microsofts moln – Modern Work, Azure och Dynamics 365. Zelly är perfekta arbetsplatsen för dig som vill utvecklas, gillar att ta ansvar och kunna ha möjligheten att påverka din arbetsplats. Vi ser att du är hungrig på ny teknik, vill hjälpa kunderna till en bättre, enklare och säkrare vardag och samtidigt förstå affärsnyttan med att effektivisera och implementera digitalisering.