Med Customer service kan ni skapa nära relationer||lösa ärenden snabbare||kommunicera enklareni kan även enkelt bygga ut systemet när ni växer
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Customer Service är ett enkelt sätt att för er att kommunicera enklare med era kunder, hantera ärenden och organisera, dela och lagra er kunskap.
Microsoft Dynamics Customer Service är fullt integrerat med Dynamics CRM och appar från Office 365, vilket gör samarbetet mellan sälj, support och ekonomi och övriga avdelningar riktigt enkelt.
Vi på Zelly erbjuder dig en paketerad lösning av Dynamics Customer Service och passar för dig som vill komma igång snabbt och ha tillgång till grundfunktioner och få en samlad struktur av er ärende- och kunskapshantering. SpeedStart är det perfekta insteget i Dynamics Customer service då du hela tiden har möjlighet att bygga ut när din verksamhet växer.
Integrerat med Office 365
Lös ärenden snabbare
Lös ärenden snabbare och mer korrekt med hjälp av AI-underbyggda produktivitetsverktyg som förser handläggarna med rätt information i rätt tid.
Automatisera er customer service
Automatisera självbetjäningen med virtuella handläggare och omfångsrika kunskapsbasportaler. Förbättra handläggarnas och kundernas upplevelser utifrån AI-underbyggda insikter och analyser.
Speedstart Customer Service
Från 35 00 kr
Licenspriser tillkommer
Vårt paket SpeedStart Customer Service passar för dig som snabbt och effektivt vill komma igång med grunderna i Customer Service Professional samt få en samlad och gemensam struktur av ärende- och kunskapshantering.
SpeedStart är det perfekta insteget i Dynamics Customer Service då du hela tiden har möjlighet att bygga ut när din verksamhet eller dina behov växer.
Du är igång inom 1 vecka!
Fokuset i Speedstart ligger på följande områden

Detta ingår
Tilläggspaket SpeedStart Customer Service

För er som är i behov av mer avancerad uppföljning av försäljningsdata kan Sales Professional integreras med Microsofts rapporterings- och analysverktyg PowerBi (kostnad för PowerBi-licens tillkommer).

Vi går igenom er ärendehanteringsprocess och skräddarsyr Customer Service Professional för att passa ert företag

Uppsättning av automatiserade notisfunktioner via olika kanaler såsom exempelvis teams eller outlook.

Tilläggsportal där era kunder får möjlighet att logga in själva för att följa ärenden, få tillgång till kunskapsartiklar och dokumentation.

Vid uppsättning av en Chattbot måste en workshop genomföras.
Customer Service
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Customer Service är ett enkelt sätt att för er att kommunicera enklare med era kunder, hantera ärenden och organisera, dela och lagra er kunskap.
Microsoft Dynamics Customer Service är fullt integrerat med Dynamics CRM och appar från Office 365, vilket gör samarbetet mellan sälj, support och ekonomi och övriga avdelningar riktigt enkelt.
Vi på Zelly erbjuder dig en paketerad lösning av Dynamics Customer Service och passar för dig som vill komma igång snabbt och ha tillgång till grundfunktioner och få en samlad struktur av er ärende- och kunskapshantering. SpeedStart är det perfekta insteget i Dynamics Customer service då du hela tiden har möjlighet att bygga ut när din verksamhet växer.
Integrerat med Office 365
Lös ärenden snabbare
Lös ärenden snabbare och mer korrekt med hjälp av AI-underbyggda produktivitetsverktyg som förser handläggarna med rätt information i rätt tid.
Automatisera er customer service
Automatisera självbetjäningen med virtuella handläggare och omfångsrika kunskapsbasportaler. Förbättra handläggarnas och kundernas upplevelser utifrån AI-underbyggda insikter och analyser.