Med Customer service kan ni
lösa ärenden snabbare kommunicera enklare skapa nära relationer
ni kan även enkelt bygga ut systemet när ni växer
Microsoft Dynamics Customer Service är fullt integrerat med Dynamics CRM och appar från Office 365, vilket gör samarbetet mellan sälj, support och ekonomi och övriga avdelningar riktigt enkelt.
Vi på Zelly erbjuder dig en paketerad lösning av Dynamics Customer Service och passar för dig som vill komma igång snabbt och ha tillgång till grundfunktioner och få en samlad struktur av er ärende- och kunskapshantering. SpeedStart är det perfekta insteget i Dynamics Customer service då du hela tiden har möjlighet att bygga ut när din verksamhet växer.
3 anledningar till varför du ska välja Dynamics 365 Customer Service
Om vår paketering Speedstart – Customer Service
Vår paketerade lösning passar för dig som vill komma igång snabbt med Dynamics Customer Service och ha tillgång till grundfunktioner och få en samlad struktur av er ärende- och kunskapshantering. SpeedStart är det perfekta insteget i Dynamics Customer service då du hela tiden har möjlighet att bygga ut när din verksamhet växer.
Customer Service
Proof of concept
Under denna halvdagsworkshop, tar vi gemensamt fram ett beslutsunderlag om Microsoft Dynamics 365 Customer Service är rätt ärendehanteringssystem för er och på vilket sätt ni bäst skulle kunna implementera ett nytt produktivt ärendehanteringssystem. Väljer ni sedan att gå vidare med Customer Service är mycket av förarbetet genomfört, vilket medför en effektiv och uppsnabbad implementation.
Vi bemannar denna halvdags workshop med två personer. Dokumentation ingår.
9 500 kr
- • Djupdykning i kundtjänstorganisationen med nuvarande och önskade processer
- • Mappning av processer gentemot Customer Service och våra paketerade projektförslag
- • Identifiera vilka eventuella förändringar och/eller integrationer som skulle ge värde
- • Förslag på projektupplägg och tidsplanering
- • Datamigrering
Customer Service
Kickstart
Vill ni komma igång med grunderna och få en riktigt snabb igångsättning av ett nytt ärendehanteringssystem? Vi har tagit fram ett startpaket, som innefattar en aktivering av Customer Service Kickstart, till stora delar som det ser ut på ”hyllan” från Microsoft.
Detta projektpaket ingår den tekniska konfigureringen av licenser, användare (max 15), integration till Outlook samt aktivering av konton/kunder, standardflöden för automatisering av processer samt ett utbildningstillfälle.
30 000 kr
Licenspriser tillkommer
- Grundlicensiering
- Grundinstallation med basparametersättning
- Uppsättning av samtliga (max 15) användare
- Behörighetsnivåer utifrån Customer Service standard
- Standardflöden för automatisering av processer
- Integration till Outlook
- Ett utbildningstillfälle á 1,5 timma
Customer Service
Professional
Vill ni komma igång med grunderna och få en riktigt snabb igångsättning av ett nytt ärendehanteringssystem? Vi har tagit fram ett startpaket, som innefattar en aktivering av Customer Service Professional, till stora delar som det ser ut på ”hyllan” från Microsoft.
Detta projektpaket ingår den tekniska konfigureringen av licenser, användare, integration till Outlook samt aktivering av konton/kunder, kontakter, ärenden, köer, SLA, kunskapsartiklar samt aktiviteter. 2 utbildningstillfällen, slutmigrering, tilläggslicenser och mycket mer. Speedstart – Professional Customer Service genomförs under två kalenderveckor.
45 000 kr
Licenspriser tillkommer
- Projektledning
- Grundlicensiering
- Grundinstallation med basparametersättning för nyckelanvändare (enligt Speedstart POC)
- Dataimport med standard Excelmallar
- Behörighetsnivåer
- Två utbildningstillfällen á 2 timmar
- Test och genomgång av grundprocesser med basdata
- Uppsättning av samtliga (max 25) användare enligt definition från Speedstart POC
- Utvärdering
- Slutmigrering
- Tilläggslicenser
Tilläggsappar
Lägg till applikationer för chattfunktion, automatiserad kommunikation, Power BI, Self serviceportal, tidrapportering, Power Virtual Agent
+ Automatiserad kommunikation
Uppsättning av automatiserade notisfunktioner via olika kanaler såsom exempelvis teams, SMS, e-post.
Från 5 000 kr
Månadskostnad: 10 kr/användare/månad
+ Power BI
Rapporter för uppföljning av exempelvis ärenden, tidrapporering, olika projekt och SLA-nivåer.
Från 10 000 kr
Månadskostnad: 99 kr/månad.
+ Self serviceportal
Kunder får möjlighet att logga in och följa ärenden via en Self serviceportal där de kan följa ärenden, få tillgång till kunskapsartiklar och dokumentation, möjlighet att lägga orders m.m.
2 500 kr/månad
+ Tidrapportering
Möjlighet att logga tid på olika kunder, ärenden, projekt m.m.
10 000 kr